четверг, 15 октября 2015 г.

ანტიბიოტიკი თუ ბაქტერიოფაგი


რომელ წამალს უნდა მივცეთ  უპირატესობა, თუ ავადმყოფობის მიზეზი პათოგენური მიკროფლორაა? ნებისმიერ აფთიაქში შემოგთავაზებენ ფართო სპექტრის ანტიბიოტიკებს, ბაქტერიოფაგებს კინაკლებად, რადგან მათზე ინფორმაცია არ აქვთ ექიმებსაც კი. თუმცა, უკანასკნელი ხუთი წლის განმავლობაში ინტერესი ბაქტერიოფაგებისადმი გაიზარდა.
 

ანტიბიოტიკები და ბაქტერიოფაგები მოქმედებენ უშუალოდ მიკრობებზე, მხოლოდ ანტიბიოტიკები ანადგურებენ არა მარტო პათოგენურ, არამედ ნორმალურ მიკროფლორასაც. ბაქტერიოფაგები კი მოქმედებენ მხოლოდ პათოგენურ მიკროორგანიზმებზე. ასეთი არჩევითი მოქმედება განპირობებულია ფაგების ბუნებით.Read the rest of this entry »
..
..

2 комментария:

  1. მინდა სწრაფად მოვინდომო თქვენი ინდულგენცია და თქვენს ყურადღებას გავამახვილო ძლიერი მცენარეული ექიმი, სახელად დოქტორი ჯეიმსი დასავლეთ აფრიკიდან, რომელმაც მხოლოდ 21 დღის კონტაქტში შეძლო განმეკურნა აივ ინფექციისგან 15 წლის განმავლობაში, რადგან ARV– ს მოხმარება არ მუშაობს, მაგრამ მსუქანი ქალბატონი, ინტერნეტში ვმონაწილეობდი აივ ინფექციის სამკურნალო მცენარეულ ალტერნატივაზე გამოსაკვლევ ინტერნეტში. მე წავაწყდი ქალბატონ სტეფანი ბრაუნს, ლორი ჰირსტს, ტრიშა ნელსონსა და მისტერ რიჩმონდ კელის, და სხვებს მადლიერების შესახებ, თუ როგორ კურნავდა მათ ჯეიმს ჯეიმსი, კიბო, აივ ინფექცია / შიდსი, ალცჰეიმერის დაავადება და ჰეპატიტი B მისი მცენარეული ნაზავებით. უყოყმანოდ დავინტერესდი და დაუკავშირდი იმავე დოქტორ ჯეიმსს ელ.ფოსტით, რომელიც მოგვაწოდა (drjamesherbalmix@gmail.com), მე ვუთხარი ჩემს აივ ინფექციას და ჩემს დეტალებს, მან მითხრა, რომ არ შეგეშინდეს, რომ გამკურნებს მან ასევე მომცა გარანტია, მან მთხოვა გადამეხადა იმ ნივთების გადახდა, რაც მე გავაკეთე. 2 დღის შემდეგ მან გაგზავნა თავისი მცენარეული მიქსური წამალი, SPEED POST COURIER SERVICE- ის საშუალებით, რომელიც 4 სამუშაო დღის განმავლობაში გადაეცა ჩემს საფოსტო განყოფილებაში. მე მის პატიოსნებას ვაფასებდი. მე ვიყენებდი მის მცენარეულ სასმელს 21 დღის განმავლობაში, როგორც მან დამინიშნა, მერწმუნეთ, მე აივ ინფექციისგან განკურნებული ვიყავი, როდესაც ყველამ თქვა, რომ აივ ინფექციას მუდმივი სამკურნალო საშუალება არ აქვს. აივ / შიდსის სამკურნალო საშუალება არსებობს, როდესაც მცენარეული მედიკამენტები სწორი პროპორციით გამოიყენება ისეთი კარგი მცენარეული ექიმის მიერ, როგორიც არის დოქტორი ჯეიმსი, მცენარეული ნიჭიერი ადამიანი. სიტყვა არ მაკლია, რომ მადლობა გადავუხადო მას და მივმართე ამ მედიუმს, რომ მთელ მსოფლიოს ვუთხრა მის შესახებ. მისი ნამდვილად საოცარი და კეთილი ადამიანია, რომელიც ეხმარება ნებისმიერ ავადმყოფ პაციენტს ჯანსაღი ცხოვრების აღდგენაში. მხოლოდ მცირე საფასურია იმისათვის, რომ მცენარეული წამალი გამოგიგზავნოთ მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში. მან ასევე მითხრა, რომ მან მიიღო სამკურნალო საშუალებები ადამიანის დაავადებებისთვის, როგორიცაა ალცჰეიმერის დაავადებები, საწოლის დასველება, შიზოფრენია, კიბო, სქოლიოზი, შარდის ბუშტის კიბო, კოლორექტალური კიბო, მკერდის კიბო, თირკმლის კიბო, ლეიკემია, ფილტვის კიბო, კანის კიბო, საშვილოსნოს კიბო, პროსტატის კიბო. , ფიბრომიალგია, სინდრომი ფიბროდისპლაზია, ეპილეფსია დუპუიტრენის დაავადება, დიაბეტი, ცელიაკია, ატაქსია, ართრიტი, გვერდითი ამიოტროფიული სკლეროზი, თირკმელზედა ჯირკვლის კარცინომა. ასთმა, ალერგიული დაავადებები. Hiv_ Aids, Herpes, ნაწლავის ანთებითი დაავადება, COPD, დიაბეტი, დაუკავშირდით მას დღეს ელ.ფოსტით: drjamesherbalmix@gmail.com მერწმუნეთ თქვენ ნამდვილად მოწმობთ, როგორც მე.

    ОтветитьУдалить